Kupolen

De senaste dagarna har gått åt till att vila och dona på här hemma.
Men idag började det hända saker igen. Jobbade mellan nio och ett.
Direkt efter det var jag bara hem och bytte kläder. Jennifer kom och hämtade mig så for bara vi två iväg till Kupolen en vända. Ingen av oss behövde något, men vi ville bara göra något, inte bara sitta hemma. Var in på nya affären new yorker och kiikade. Var en rolig butik med mycket saker, men orkar inte testa något så blev inget idag därifrån. Kom hem med en stickad tröja och en halsduk. Inte mycket, men något i alla fall. Är nog första gången jag shoppade så lite :P Kom hem med en sak till, men kan inte säga vad här.

Vid sex var vi hos Jennifer och Busk, där var även Jocke. Så satt vi där ett tag innan det blev hemgång. Så har nyss duschat och nu sitter jag i soffan med pyjamas och äter kräm. Ska väl se på Robinson innan sängen kallar. Ska jobba imorrn med.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback