Jag lever :D

Inatt har jag drömt världens sjukaste dröm, drömde att jag hunnit bli gravid i typ åttonde/nionde månaden. Låg hemma en lördagsnatt och Jocke var inte hemma. För han var ute på dejt med en annan tjej, han hade ledsnat på mig och ville vara fri. I drömmen ringde jag honom och den andra tjejen svarade, jag frösökte få prata med Jocke men det fick jag inte. Hon sa att han inte ville prata med mig. Jag vaknade av att jag låg och sa, det är min man, jag ska prata med honom.
När jag vaknade så fattade jag inte vad det var för dag utan trodde verkligen på drömmen, så började ringa Jocke. Han svarade inte förrän jag typ ringt tre eller fyra gånger. Han blev nog ganska chockad när jag frågade honom om vi fortfarande var gifta och undrade vart han var. Till slut kom vi fram till att han faktiskt var i Norge och det var måndag natt. Sa godnatt och jag fortsatte sova. USch för drömmar. Skyller på mina hormoner.

Det är inte så många som läser min blogg, bra det, för då kan jag skriva öppet om det. Jag är gravid, vilket alla redan vet om. Inget som ska hamna på facebook, så den som ens tänker tanken på att skriva detta på facebook kommer dö. Bara så ni vet.

Och rykten går ju fort, alla jag träffar vet ju om det och det är dom som läser min blogg. Sen fattar alla i alla fall med tanke på att jag i stort sett bara ligger hemma och spyr. Jag mår inte bra, jag tar tabletter för att kunna stå upp varje dag, de funkar medan jag joibbar. Men när jag jobbar klart är det som att illamåendet kommer på beställning. Jag skulle kunna spy på beställning nuförtiden, men håller tillbaka det för är less på att spy. Det gör nästan att jag mår ännu illare(är det ens ett ord?) men jag pallasr inte att spy mera.

Imorrn ska jag till läkaren för att se om jag kan få andra tabletter. Hoppas på det, såhär ska det inte vara.

Nu ska jag försöka äta lite. Sen lite teve innan jag går och lägger mig vid åtta, ska jobba imorrn. Bara bita ihop.-

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback