Hur kan man både älska och hata det?

Under denna vecka så har jag inte stått upp mycket, det har vart väldigt mycket sovandes, gråtandes, ont i magen och uppkastningar. Har inte vetat varför, man har funderat och funderat. Efter mycket om och men så kom det fram till att det kan vara mjölken som är boven i dramat. Så har nu slutat med den och magen mår mycket bättre. Känner mig inte hundra än och lär inte göra det på ett tag heller. Men bara bita ihop och vänta.

Kan bara tacka Jocke för att han ställer upp för mitt gnäll hela tiden. Han hämtar saker, lagar mat, ja, han gör allt. Och det är guld värt.

Idag har jag faktiskt stått upp mestadels, vi var iväg och kikar på innebandy mitt på dagen en vända. Inte världens roligaste sport, men Jocke tycker om det, så får väl ställa upp ibland. :P. Kom hem och har inte gjort något mera. Vågar inte utmana ödet för mycket trots att jag står upp.

Det värsta är att dammet lagras på hög, tvätten likaså, inte disken för den kan Jocke klara själv :P, men allt annat bara står och väntar på mig och det gillar jag inte!!. Ska försöka ta tag i det imorrn.

För bara Jocke kommer hem så blir det lite mys med frukt och saft :). För imorrn blir det vanlig vecka igen, dvs, han åker till Norge :(. Vem ska nu ta hand om mig?

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

nu har jag gjort ett inlägg. får väll se hur lång tid det tar tills nästa gång.. har inge internet.



jag är mer nyfiken att höra hur det går för dej.. du kanske har lust att ringa ? :)

2011-09-26 | 14:56:30
Bloggadress: http://www.fia1989.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback