Hemkommen

Har kommit hem från Turkiet nu, där var det sol och bad hela dagarna. Men tyckte det var för varmt faktiskt. Tycker bäst om hösten :P.
När vi var påväg till Älvdalen med Elina igår morse så voltade vi med vår fina bil :(. Bilen är totalförstörd men vi klara oss med lite skrapsår. Så det var ju tur. Så spenderade hela förmiddagen igår på akuten. När vi kom hem därifrån så gick samtalen varma med folk som ville kolla att allt var bra. Så tog det mest lugnt hela dagen igår och vilade. Plockade glassplitter ur håret hela kvällen innan jag kom in i duschen och fick ur det. Fick även lite ont i nacken, men haft värre ont när jag brottats :P. La oss vid tio och sov tolv timmar.

Idag så har vi vart och plockat ur bilen och kollat på den lite. Den var inte fin :(. Men men, inget att göra åt. Blir att försäkringsbolaget löser in den åt oss och vi får köpa en ny.
Har vart och hämtat timrapporter idag, men fick med mig fel, så får hämta nya imorrn. När vi kom hem så la vi oss i soffan och kollade ikapp på Robinson. fan vad jag hade velat vara med på det någon gång :D.
Fick ett ryck efter det på att packa upp, så har äntligen gjort det. Städade sedan hela lägenheten. Och då menar jag hela. Till och med kylskåpet och skafferiet fick sig en omgång. Men nu är det gjort, har bara en massa tvätt kvar och fixa :D.

Jocke blev hemma från jobbet denna vecka med för det som hände igår. Så nu får han hjälpa till :D. Någon dag ska vi ge oss på ute och ta bort blommorna och det. Förråden behöver sig en omgång med :P.


Såhär landade vi. Kröp ut ur bilen och fick rycka upp bakdörren åt Elina.





Efteråt.
Inredningen är inte så fin heller. Glas överallt verkligen och baksätet har flyttat sig.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback