Bättre än igår :)

Igår var ingen bra dag, mådde dåligt hela dagen men jobbade bara till tolv. Efter jobbet for jag till Ica och handlade lite, hem och lyckades vattna blommorna. La mig sedan i soffan och låg kvar där, somnade till två timmar och sen lite mera tv. Mådde riktigt illa på kvällen, så var bara att gå och spy innan jag la mig för natten.

Idag vaknade jag upp och mådde bättre. Har vart på jobbet och kommit hem därifrån. Så nu har jag lyckats starta diskmaskinen och plockat lite. Har även tagit upp all tvätt som ska vikas. Halva soffan med tvätt nu, så ska försöka fixa den idag. Annars så blir det lugnt resten av dagen. Vill inte överanstränga mig så jag blir liggandes igen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback