Fortfarande ensam :(

Bara tisdag idag, tråkigt. Vill ju att det ska bli torsdag så Jocke kommer hem någon gång. Eller ja, helst fredag så vi får se vår bebis :D
Efter jobbet idag for jag och handlade lite. Hem och tog reda på en massa och fixade fint. Åt mellanmål. Hillevie var här medan så fick lite sällskap. Vidare till gymmet, de har dragit för mycket pengar för oss den här månaden så det får dom fixa till. Var till mamma med Solo för imorrn och torsdag jobbar jag längre dagar, så då ska han inte behöva vara ensam hela tiden.
Nu sitter jag i soffan, lär väl bli lite unga mödrar som börjar snart och ska även vika lite tvätt. Annars så har jag inget att göra förrän åtta ikväll, då börjar kär och galen och efter det blir det DHW. Men innan dess? Ingen aning. Skulle haft vår skrikande bebis här nu :P.


Min mage i v19+0. Den börjar växa mer och mer nu.

Vårt vardagsrum. Blir så juligt med allt pynt :D

Älskar allt som har med julen att göra :). Så nu är ljusen tända, det enda som fattas är Jocke :(.
Har pyntat i köket och lite annat med, men det får ni se sen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback