Varmt ute :)

Shit vad varmt det är ute, har nu gått in en vända för det var varmt. Men klagar inte, ska ut på altan snart igen med bikini på :D.
For i alla fall iväg med pappersinsamlingen tidigare idag, kom då på att jag skulle vattna mammas blommor. Så åkte dit och gjorde det på samma gång. Pantade burkarna och handlade lite.
När jag kom hem så gjorde jag lunch och åt ute.
Innan jag går ut igen så ska jag kika på lite bloggar tänkte jag.

Detta är vad jag handlade på kupolen i torsdags :)

Väskan jag köpte, bilden gör den inte rättvisa :D. Så snygg

Oversize linne, så snyggt på ryggen.

Underkläderna, blev också ett par vita trosor och ett par i samma beige
(toppen är beige fast den ser vit ut) färg som toppen :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback