Tisdag

Det blåser storm ute. Inte roligt alls. Solo höll ju på att blåsa bort när jag gick med honom :P. haha. Har vart vaken en stund nu, hunnit med att äta frukost. Blev lite jordgubbar, är ju så gott :D.
Nu sitter jag och tittar på all tvätt, blev aldrig av att jag vek den igår, men lär göra det nu, annars kan jag inte sitta i soffan snart. Ska även dammsuga. Sen får det räcka med städning. Gjorde ju en massa igår med. Skönt.
Blir att fara ner på Mora sen och kika lite med Cathrine, bara hon slutat skolan dvs.
Måste nog gå ner och ge katterna mat nu, de ropar så jag får ont i öronen. Och nu har de hittat upp på övervåningen och klättrar överallt. Snart åker nog både en och två blomkrukor i golvet och det gillar jag inte!.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback