Sprungit

Har ännu en kväll vart ute och sprungit, skönt att det verkligen är igång nu. Blev inte 5:an som det var tänkte utan 2,2 i berget. Ingen annan som ville ut på 5:an :(. Men imorrn, då blir det 5:an oavsett om någon ska med eller inte!. Fast jag är rädd för att springa i skogen själv :P. Körde lite magövningar med. Skönt. Mitt paket med easytoneskorna kom i alla fall idag :D. Så blev dom när jag sprang. Kände inte sån stor skillnad när jag sprang, men kanske inte kan gå imorrn :P. haha.
Nu har vi nyss ätit mat i alla fall. Ska nu bädda ner oss i soffan och se sista änglagårdsfilmen med popcorn och cola zero. Inget godis inte!. I alla fall inte förrän lördag. Och enbart lördagar. Tar Sofias grej med en ätardag. Tror inte jag skulle klara det annars.


Dags för mys i soffan :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback