Sol :D

Gårdagen spenderades i Solen medan Jocke var och fixade bilen, riktigt skönt var det att bara ligga där med min bok :). Läste över 200 sidor. Kommer läsa ut den idag känns det som. Då har jag inget att läsa sen, måste köpa fler böcker :D.
Blev att jag gick upp och skjutsade Jocke imorse, när jag kom hem sov jag vidare, men ställde klockan. Så kom upp vid halv tio, det blir så fel när man går upp och sen lägger sig igen. Men jag tog vara på tiden, så har hunnit duscha, gått med sopor, bäddat sängen, diskat, fixat kattlåda åt kattungarna och blivit bokad på jobb imorrn :).
Ska jobba mellan 11 och 16:15 imorrn. Tråkigaste timmarna på dagen, händer knappt något på jobbet då och inget OB heller :(. Men men, alltid några timmar.
Annars idag så ska jag vika tvätt och städa badrummet nere, ska även panta burkar och slänga pappersinsamlingen. Men det tar jag senare, för solen är framme idag igen och det tänker jag ta vara på :). Så ska snart ta med min bok ut och lägga mig och läsa och hoppas på att jag blir lite brun. Ska även visa min shopping från förra veckan :).
Vid närmare eftertanke åker jag nog med pappersinsamlingen nu så är det gjort :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback