Schema

Kom hem från mamma vid tre, tulle kom förbi en vända och hälsade på. Vi pratade en stund om mary kay. Ska börja sälja det snart. Mycket billigare att skriva in mig nu. Så ska passa på att göra det.
Blir en långpromenad ikväll med Jocke och hunden. Ska inte springa, har sån träningsvärk i mina ben så det är inte klokt :P.

Fick hem mitt schema för sommarjobbet, är inte riktigt nöjd med det. Ledig varannan helg, innebär två eller tre dagars ledighet. Jättebra, men eftersom jag bara ska jobba 75% så tänkte jag att jag blir ju säkert ledig två dagar här och där. Men inte då, jag får en strödag här och där. typ jobba mån och tis, ledig ons och sen jobba en dag, sen ledig igen. Det gillade jag inte, men är väl bara att bita ihop. Kanske blir bättre när jag väl börjar på schemat. Har ju i alla fall en veckas semester (skulle vart 2 från början)

Nästa sommar tänker inte jag jobba något, oavsett om jag har barn eller inte. Då ska jag ta igen från alla andra sommrar som jag jobbat. Jag är less på att vara vikarie, jag vill ha ett fast jobb med 25dagars semester!.
ja, nu klagar jag bara och tänker fortsätta med det ett tag till!.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback