Regnig dag

Vaknade med solen i ögonen, hoppades det skulle bli en fin dag, men lika snabbt som jag tänkt tanken på en fin dag, lika snabbt kom molnen och regnet. Egentligen gör det inte mig något att det regnar i maj, då kanske sommaren blir fin istället.
Har som vanligt gjort mina sysslor på morgonen såsom diskat, tömt kattlådan, tvättat och donat på. skönt att ha det gjort. Det blir en innedag idag innan träningen ikväll. Ska åka till Orsa och se om de fortfarande tränar brottning där. Var sugen på att brottas igår och är fortfarande sur för dom lagt ner träningen och inte sagt det till oss andra.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se filmen life as we know it.
Det verkar vara en riktigt bra film, i alla fall bra och snygga skådespelare :P.
Sådär ska jag och Jocke se ut när vi är 30(+) med :D. haha.

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback