Oops


Bara överdelen

Sjukt snygga

Är man deppig gör man dumma saker.. Hoppas allt är för litet, då är det bara att skicka tillbaka, gjorde förresten det med shortdressen från HM.

Har inte hänt så mycket idag, var uppe i tid och städade, snacka om pedant jag är alltså. Innan klockan tio imorse så var det färdigtstädat. Då åt jag frukost och gick med hundarna. Åkte sen till mamma för att lämna Ninja, blev kvar där och spelade kubb med Peter och Vikor. For hemåt och gjorde absolut ingenting fram till typ fem då jag gick med Solo och sen for på 1-årskalas för min lillkusin. Trevligt trevligt var det, blev att jag och Cathrine såg på tv medan alla gamlingar satt ute och pratade goja :P. Sedan jag kom hem så har jag suttit vid datorn och gått med Solo.

Är lite nervös, nyss blixtra det och åskade ute och det är bara mysigt om man är två. Och jag är ensam :S. Imorrn kan det regna, blixtra och åska bäst det vill på kvällen för då är min älskling hemma och då är det bara mysigt. :).


Saknar dig älskling, längtar tills du kommer hem imorrn ♥

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

nice shoes. lösen och andvändar i e-post fältet

2011-05-13 | 06:16:44
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback