Lördag

Så var det lördag igen, gårdagen var lung och skön. såg en film på kvällen som var bra. Tror den hette the machine. Vaknade sent idag, så jag hade ångest :S. Jag hatar att sova länge. Dagen blir förstörd då tycker jag :P. Men kom i alla fall upp och åt frukost, såg ett avsnitt av SoS. Sen tvingade jag ut Jocke :P. Vi rensade rabatterna och klippte gräs. Eller Jocke fick klippa gräset så gick jag in :P. Känner redan hur det kliar i näsan på mig. Usch, har nog hatkärlek till gräs. Älskar att ligga i det och sola, hatar att jag är allergisk.
Nu har jag nyss bytt om och sminkat mig, Jocke sitter vid andra datorn. Funderar på vad man skulle kunna göra idag, vill göra något roligt, men finns ju aldrig något att göra i bondMora.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback