Kort pass :D

Har vart vaken i en timme nu, skönt med sovmorgon, inte för att jag sover längre utan för att jag kan ta det lugnt på morgonen :). Alltid skönt att kunna vakna i tid och bara vara. Har nyss ätit frukost och ska väl snart klä på mig och sminka mig lite.
Annars så blir det inte så mycket mera, jo gå med Solo om en stund, han ligger fortfarande och snarkar, så skönt med en morgontrött hund :D.
Jobbar mellan tio och ett idag. Inte så långt, skönt. Ska på banken med Jocke vid fyra, vi ska stänga av swedbank äntligen. Har ju inte gjort det än för vi väntade och såg så allting funkade först. Tur var väl det, för Jocke fick in pengar på swedbank igår.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback