Jahaja

Blev bio igår, baksmällan 2, var faktiskt rolig. Skrattade som bara den. Innan bion så kom mamma med våra saker som hon köpte på Ikea åt oss. Jag ville ju skruva ihop allt på en gång. Men nej, vi skulle åka på bion då. Men när vi kom hem från bion, typ halv tolv så skruvade jag ihop ett skåp :P. haha. Sen tvingade Jocke mig i säng.
Skjutsade han och Björne halv sex imorse, var hemma till typ kvart över sex. Tänkte först sova lite till, men jobbar från halv elva till sex idag, så då ville jag ha lite gjort här hemma först. Så skruvade ihop andra skåpet till badrummet. Storstädade sedan badrummet och rensade bland alla sakerna.
Nu är det nästan klart i badrummet, behöver lite hjälp från Jocke först, så blir väl färdigt på onsdag eller torsdag. Men inte långt dit inte.
De ringde nyss från barnomsorgen också, jag fick fler timmar imorrn och onsdag, både bra och dåligt :P. Fick även jobb tre dagar nästa vecka. Så himla bra :D.
Tror jag ska äta lite tidig lunch snart (åt frukost vid sex), eller ja, äter nog frukost om en timme ca. Så jag klarar mig resten av dagen.
Blir nog en springtur ikväll också. Vill verkligen inte slappa av med det.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback