Inte sovit ut

Jocke väckte mig halv sex, då skulle han fara, så sa hej då till honom och så. Däckade sedan några timmar till. Vaknade vid halv nio av att jag var dötrött fortfarande. Men kände inte för att sova något längre. Hela dagen blir ju förstörd då. Så tvingade mig upp ur sängen och in till soffan (så mycket bättre). Låg och kikade på tv medan jag sakta blev piggare. Klädde på mig och gick med Solo.
När jag kom in så skulle jag tömma kattlådan och göra rent den. Inser då att någon (Jocke) gjort slut på kattsanden utan att säga till. Så det sket sig.
Startade en tvättmaskin och bäddade sängen. Tänkte jag skulle handla efter jobbet idag, men kände att jag ville ha kattsanden så lådan kunde bli fin igen. Stank ju as ur den.
Så tog cykeln och handlade lite. Skönt att ha det gjort ändå. Kom nyss hem och väntar på att jag ska kunna hänga tvätten, ska även äta lite jordgubbar till lunch idag innan jag ska cykla till jobbet.
Jobbar mellan halv ett och halv fem idag, perfekt tid :D. Blir träning ikväll. Ska ut och springa igen.
Skulle gärna bara vara hemma och städa idag, behöver vika en massa och då menar jag en massa tvätt, behöver tvätta lite mera, dammsuga, damma lite och allmänt fixa till här hemma. Men blir väl efter jobbet eller imorrn då jag är ledig.

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Ja fy faan va jag längtar! :D Vi ska ha så roligt!

Ja jag ska med fixa det där jävla passet hehe. Fredrik har iaf fixat sitt han ska bara hämta ut det :P

2011-05-23 | 19:26:04
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback