Fel på telia?

Blev ingen brottning idag, fick reda på att Orsa lagt ner för sommaren med. jaja, inget att göra åt. Tog med mig Jennifer och Cathrine ut och sprang. Blev 2,2 km idag också. Slog gårdagens tid med nästan en minut :D. Så skönt. Blev även backträning, en vända upp för pulkabacken och en ner, sen var mina lår döda :D. Så dåligt lårmuskler har jag. Skyller på att jag redan hade träningvärk. Blev även lite markträning för armar, rumpa och mage. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorrn, skönt :D.
När jag kom hem så blev det dusch och DHW. Nu har jag försökt ringa Jocke hur länge som helst, men går inte att ringa eller skicka sms från min telefon. Var in på telias hemsida och det stod något om driftstörningar där, så kanske det som är felet. Tur Jocke ringer mig snart :).
Nu blir det sängen, ska upp tidigt och skjutsa min bror till tåget.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback