En natt kvar

Nu är det bara en natt kvar tills Jocke kommer hem. Jag längtar. Känns som det var flera månader sen han sov bredvid mig. Samtidigt så tycker jag veckan gått fort :P. Lite dubbelmoral kanske. hehe.
Jag var jättetrött när jag vaknade imorse, men var bara att bita ihop och äta frukost, gå med Solo och cykla till jobbet. Cathrine kom när jag slutat och kommit hem. Vi snackade skit och åt jordgubbar. Gott :D.
Hon har nyss åkt och jag ska snart cykla till mamma och hjälpa henne färga hennes hår. Det blir min träning idag. Cykeltur fram och tillbaka till mamma. Mina ben känns helt borta, inte träningsvärk, bara borta. Hoppas de kommer tillbaka imorrn.
När Cathrine varit här igår och idag så började vi sortera mina bilder, idag tömde jag papperskorgen, det var lite mer än 3000 bilder som jag kastat bort. Bara skitbilder. Och då har jag lika mycket bilder kvar minst. Haha, måste ta ut lite och sätta i album snart och fixa.


Cathrine har haft som prjektarbete med sina kompisar att göra och sälja armband.
Nu har de lagt ner företaget och är färdiga.
Så idag fick ajg 3 stycken :D.
Så fina så :)
Tack så mycket Cathrine :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback