En fin med arg hund :)

Efter jobbet idag så cyklade jag hem och lagade mat på en gång. Det blev ris och krovstroganoff, Solo fick även en portion och det tyckte han om. Så mycket att han doppade hela ansiktet och pälsen i den. Lagom rosa och fin han blev. haha. Åt mat, diskade och tvättade en till maskin tvätt. Cathrine kom hit och vi pratade lite innan vi for till Hemus och sprang 2,5 km. Tog 16:12 idag, en minut längre än sist. Inget bra med vilodagar, blir ju sämre då :P. Eller så kan det bero på att jag precis ätit och fick hål fort.
När jag kom hem så duschade jag Solo, klippte klorna och klippte lite i pälsen :P. Så nu är han arg med väldigt fin :D. Han somnar nog snart, han brukar göra det efter han vart med ut och sprungit.
Jag har även duschat jag med, hängt upp tvätten utomhus och vattnat blommorna. Ska snart ta lite kvällsfika innan sängen kallar.
Imorrn blir det en ledig dag med städning, träning och kanske lite shopping :P. Behöver i all fall handla lite viktiga saker som ett nät till jordgubbslandet. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback