Dagen

Måndag idag igen. Jocke väckte mig vid halv sex och pussade mig hej då. Fyra dagar och tre nätter utan honom nu :(. Längtar redan tills på tordag. Jag sov i alla fall vidare till halv nio innan jag gick upp och gick med hundarna. Tänkte ta en riktig vilodag idag, men blev inte alls så. Fick sådant ryck på att baka. Så bakade kanelbullar och scones. Det var riktigt gott med nybakade scones till mellanmål.
Har även hunnit med att diska efter mig, gått och handlat, tvättat två maskiner, dammsugit lite och plockat undan lite. Nu snart kommer Cathrine och smakar mina bullar. Kom du med Fia :D.
Annars idag så ska jag till brottningen ikväll och träna småbarnen. Nu ska jag se på lite tv och sen kolla i lite klädeskataloger :D.


Mina bullar, blev ca 70 stycken, så nu kommer jag ha i frysen ett tag :).

Nybakta scones :)

Godast med marmelad på :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback