Beloppsgräns

Verkar inte vara något fel på telia i alla fall.. Jag som nått min gräns, men det ska jag inte heller ha gjort tycker jag.. Jaja, bara betala fakturan när den kommer då så kan jag ringa sen igen.
Har nyss skjutsat bror min till tåget, han skulle och mönstra. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på min kurrande mage men vet inte om jag orkar gå ner och göra någon frukost.. Ska väl göra det till slut men klockan är ju bara halv sju. Usch och fy vad jag vill fortsätta sova. Men det är ingen idé, ska till mamma vid nio, ska vara där medan hon jobbar idag så Viktor slipper vara själv. Tar med bikinin, det ser ut att kanske bli en fin dag. Så en bok och bikini på en solstol låter inte hela fel.
Har en läkartid halv tolv också, usch och fy, har värsta mardrömmarna om vad de ska göra, kommer nog inte bli roligt, men då är det överstökat i alla fall.
Nej, frukost var det jag skulle försöka göra.. Om en stund.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback