Ångest

Jag har haft ångest hela dagen. Är det något jag har som krav på mig själv så är det att görabra ifrån mig på jobbet. Har alltid haft som krav att kunna gå hem efter arbetet och känna mig nöjd med det jag gjort. Jag ska kunna veta att personalen är nöjd med mig och att de ska veta att de kan lita på att jag gör mitt jobb.
Natten var inte så. Jag trodde det skulle vara en stökig natt, men mycket att göra, så trött skulle jag inte hinna bli. Det var tvärtom. Det var inte mycket att göra och efter att jobbat 15 timmar så var jag riktigt trött. Råkade blunda en sekund för länge och somnade!!. När jag vaknade skämdes jag så mycket. Pinsamt. Sovit på jobbet har jag aldrig gjort och nu vet jag att jag inte gjorde ett bra jobb. Spelar ingen roll hur trött jag var, jag skulle inte ha somnat!!. Jag har haft ångest för det hela dagen och kommer nog ha det flera dagar till. Jag gjorde inte mitt jobb, så enkelt är det. Finns inga ursäkter för att det hände. Undrar vad personalen tänker om mig nu, komma och jobba natt och sen inte sköta det. fy fan, och första natten var det med. Nej usch och fy var jag har ångest.


Annars idag, sov till halv åtta, la mig sex. Blev att följa Kans och Cathrine till Stockholm och köpa en 144:a. Tog sin lilla tid. For halv nio imorse, kom hem åtta ikväll. BLev ju frukoststopp, lunchstopp och stopp i Valbo för att köpa nå hängare åt mamma. Var en trevlig dag. Jag har typ sovit tre timmar efter jag kommit hem från jobbet.
När vi väl kommit hem så gjorde vi iordning matlådor åt Jocke, betalade räkningarna så de dras imorrn när lönen kommer in. Har nyss duschat och bäddat rent i sängen. Ska nu äta något och sen kallar sängen.

Två veckor framåt nu så ska jag jobba i Färnäs skola. Ledig på tisdag och imorrn är det bara mellan halv ett och halv fem. Så blir sovmorgon imorrn. SKÖNT!

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback