14:40

Klockan är tjugo i tre, inte mycket har hänt idag, fast vi gick upp vid åtta. Jocke vaknade av att det ringde på dörren åtta, jag var redan vaken då. Snacka om förvånade vi blev när Björne stod där. haha. Han kom och skulle äta en sallad och fördriva tiden lite. Alltid trevligt med besök på morgonen.
Vi for iväg och handlade frukost när han åkte vidare. Hade ju ingenting i kylen. Men nu har vi :D. Väl här hemma så åt vi frukost. Satte tillbaka kattlådan där den ska vara, kattungarna är ändå över hela nedervåningen nu, så då får de gå på lådan där den ska stå. Fast det visade de på en gång att de ville de inte, utan de började pissa under databordet. Så när vi städat där så stängde vi igen den dörren och Mikaels dörr. Så nu har de hallen, köket och toan att vara på nere. Det räcker. Snart tar de sig nog upp för trappen också. :S. Så snart åker nog både en och två blomkrukor i golvet.

Annars idag så har vi tittat på sons of anarchy hela förmiddagen och eftermiddagen. Men nu tänker jag byta om, jag vill inte sitta i mjukisbyxor hela dagen. Och så ska jag få Jocke att göra något. Det här går inte. Ska nog baka en kladdakaka också :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback