Vart börjar man?

Har hunnit med mycket efter jobbet idag, betalat alla räkningar, fixat staketet ute (igen) och donat på lite. Nästa steg är alla mina skor och kläder. Skorna ska rensas så det blir en låda med skor som behöver klackas om. Kanske slänga något par, har så många tygskor som ej används. Garderoben behöver minskas ner med typ hälften. Ska även åka iväg med allt skräp jag har i tvättstugan. Orkar inte ha det ståendes, eller kanske att jag tar det imorrn så slipper jag åka iväg mer idag. Ska även hinna med ett träningspass hemma, äta middag, dammsuga och dona lite mera :D. haha.


Tror jag börjar med dessa. De ska få stå i rummet, det är ändå tomt och lite roligt att ha de uppradade så man ser vad man har för något. Vill nog göra om det här rummet. Ha massa hyllor med bara skor i :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback