vaken

Nyss vaknat, usch, börjar inte jobba förrän om två timmar!. Så vet inte alls vad jag ska göra fram till dess. Förutom att äta frukost då. Funderar på att göra mig lite gröt idag. Kanske hade vart gott. Funderar på varför jag vaknar så tidigt jämt för, tror det kan bero på att morgonsolen lyser rakt in i mina ögon. Är faktiskt ganska mysigt att vakna utav sig själv varje morgon och inte av någon dum väckarklocka.
Nej, orka skriva mera. Får kika på lite glee innan frukosten kallar.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

så jäkla skönt att vakna av sej själv . det är nu man verkligen känner att våren kommer. för man börjar vakna lite tidigarfe och lite bättre..

oftast. gäller dock verkligen intge mej idag :P

2011-03-16 | 10:26:55
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback