Tredagarshelg :D

Fy fan vilken skön arbetsdag, riktigt skön. Var på skolbio i förmiddags, såg draknågonting.. En tecknad film som var riktigt bra. Blev fan rädd ett litet tag :P. Och gissa vad som åts till frukost? Jo, gröt :D. haha, jag är så stolt över mig själv.
När jag slutat jobba så for jag hem. Jag och Jocke åkte ner på handelsbanken och bytte visst bank :P. haha. Fan vad vuxen jag känner mig. Vi har nu skaffat ett gemensamt räkningskonto, korttidssparande, ett långtidssparande, livförsäkringar så det täcker upp om det händer oss något. Och varsitt allkortkonto. :D. Så nu väntar vi på bankomatkort och sen skulle vi tillbaka dit om någon vecka för att fixa med autogiro och se till så våra löner kommer in på rätt konto nästa månad :D. Har nog aldrig känt mig såhär vuxen. Bara pensionen kvar nu :P.

När vi kommit hem därifrån så fixade jag lite inför wasacupen, skrev in lite mer anmälningar på hemsidan, och skrev lite vägningskort. Och idag är det våffeldagen så blev självklart våfflor till middag. Med grädde och sylt, onyttigt jag vet, men jag äter gröt till frukost och då får man :D. haha.

Nu har vi diskat, fixat rent i sängen och donat lite. Ska se på big brother från igår strax. Och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Jag vill mest sova så det blir lördag för det betyder shopping i stora lass :D.


mm, gott :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback