Spinning

Min dag har sett ut såhär:
- jobbat mellan åtta och fyra.
- pratat med Sofia i en timme i telefon
- följt med Jocke till Busk en vända
- Varit på spinning
- duschat
- lagat middag och ätit
- sovdags

Spinningen var riktigt rolig att gå på. Cathrine och jag åkte dit. Jocke tränade gym medans. Svetten har nog aldrig runnit så mycket på mig. Men det tråkiga var att jag kände att jag hade kunnat ge mer, men fick ont i fötterna, tror jag måte byta ut mina skor. Men annars så kommer jag nog ha träningsvärk i vaderna imorrn, men bra det. Då kommer de vara stenhårda sen igen :D.

Annars så längtar jag tills jag får min onepiece som fortfarande inte kommit. Men har fått sms om att den är skickad i alla fall.

Längtar även till wasacupen, då kommer Fia och det blir utgång på lördagen :P. Tur jag inte ska tävla.

Nu är jag trött. Så ska gå och sova. Kommer inte ihåg när jag var vaken längre än till tio senast :P. haha.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback