Snart fredag

Började dagen med gröt idag också :D. Fan vad jag är duktig och det värsta är att jag faktiskt tycker det är gott :D. haha. Jobbade mellan åtta och två idag. Sedan for jag hem en vända, gick med Solo och satte mig och kollade på big brother. Jocke ringde och berättade att han nästan var i Älvdalen, så tog Solo och åkte dit och mötte honom. Vi stannade hos hans mormor och hälsade på. Var även in till hans mamma och blev bjudna på mat. Nudlar och kycklinggryta. Riktigt gött var det, vill också lära mig göra sån kycklinggryta.
På vägen hem så ringde Johan och frågade om vi kunde handla åt honom. Det kunde vi, så gjorde det innan vi far hem. Har nyss kollat igenom räkningarna som ska betalas imorrn, ser ganska okej ut. Längtar tills Jocke och jag får riktiga löner tillsammans, då kommer det se ännu bättre ut :).
Nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen och mysa med Jocke, har sovit så dåligt natten tills idag så är riktigt trött.

Så godnatt på er :).

Fia, väntar fortfarande på din anmälning. Har lagt in en massa på hemsidan idag, men inget från Sandviken :(.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

jo för fan visst ska jag ha min äta vad jag vill dag på lördag :) haha men det värsta är att jag var helt säker på att det var 2 veckor kvar till wasa. har helt isidosatt brottningen nu pga grappling tävlingen jag ska köra i helgen :S nu borde eller nu har anmälningarna kommit :) togga(the coach) ringde mej igår och frågade vart fan jag höll hus och om ja skulle med :P självklart sa jag.. men jag sa ju inte direkt att det var andra saker än att stå på mattan som drog dit mej :P

och du.. det där med gröt.. tummen upp ! men om du typ ska träna på morgonen så borde du göra värsta proteinbomben av den . fick ett skitbra tps jag. ha i ett rått ägg och vispa in den i gröten. + en skopa proteinpulver (choklad eller jordgubb) helt okej smak blir det och är riktigt bra energi :)

2011-03-25 | 06:06:01
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/
fia säger:

innan :) du behöver energin för att kunna göra av med energi.. det sägs ju att man förbränner mest innan frukost vilket visserligen är sant.. men musklerna klarar inte av det.. så man bränner fel.

2011-03-25 | 11:09:16
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback