Jag hatar måndagar

Jag hatar verkligen måndagar, det är inte min dag.. Usch, har vart trött hela dagen idag alltså. Men men. Fick i alla fall ett ryck när jag kom hem från jobbet. Började skotta av altanen, så nu tar man sig fram till grillen. Så i helgen blir det första grillningen för i år :D. Längtar. Höll säkert på i mer än en timme med altanen och den är inte färdig än. Ska fixa mera imorrn. Men det fick bli min träning idag.
Annars så har jag tvättat två maskiner tvätt, vikt lite tvätt, gått mer lite sopor och donat på lite. Skönt med en sån dag också. Imorrn lär det väl bli att vika lite mera tvätt och fixa ute.
Har även vart till mamma en vända och hämtat ett spett så jag kan hugga bort en massa is från gården. Eller jag och jag, tror Jocke får göra det när han kommer hem :D. haha.
Nu ska jag snart äta lite chokladpudding med grädde och bara vara resten av kvällen.

Fick i alla fall glädjebesked när jag fick veta hur mycket jag ska få tillbaka på skatten :D. Hoppas bara det inte blir några ändringar :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback