Finfint :)

Snacka om skönt väder ute, att det blåser gör mig inget, det är varmt och skönt. Har skottat bort lite mer från altanen idag när jag kom hem från jobbet. Hackade lite mera is på gången också. Snart är den fin och ren :D.
Annars så har jag städat inne också, måste ta en riktig städdag snart, fönstren behöver göras rent med, gardinerna dammsugas. Men får göra det en mulen dag. Annars så har jag dammsugit som vanligt, vattnat blommorna, tvättat en maskin, vikt tvätt och donat på lite. Ska snart ner och göra middag. Spagetti med köttfärssås, eller göra, värma snarare, hade en matlåda i frysen. Och som Jocke sa, det räcker inte ens till en myra :P. Så blir lagom portion till mig. Jocke äter ju som en häst.
Ska även iväg och träna, ska köra lite cross och sen ett corepass. Blir perfekt pass idag. Och ikväll blir det DHW!. Fattas bara lite godis, men lönen kommer inte förrän på fredag :P. Tur är väl det, då kan jag inte handla allt det goda.

En tragedi har drabbat Orsa. Tänker på familjen i dessa stunder.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback