Fest

Det kom folk hit idag, Kans, Cathrine, Busk, Jennifer, Alvärn, jag och Jocke :). Vi satt här och drack lite och hade det trevligt. For till Nusnäs en vända och hälsade på lite. Tillbaka hem och fortsatte. Vid ett for alla utom Alvärn hem, de blev trötta. För en gångs skull är inte jag trött :P. Men festen håller igång, det kom fyra killar till hit, så nu är det jag och sex killar :D. Så det ska vara :P. Haha, men jag har bara druckit typ en och en halv cider. Kan ha roligt utan alkohol och slipper bakfyllan. Kan inte bli bättre. Så lär väl hålla igång här ett tag till innan det blir sängen :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ja jag kan ju inte påstå att jag är speciellt glad på daniel.. han är så pissigt vidrig just nu så jag vet inte vad.

2011-03-06 | 13:19:41
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback