En dag kvar

Det blev ingen damning och dammsugning igår. Orkade inte. Men rensade garderoben på fyra kassar :P. Men Jocke kom hem igår och han tyckte inte det var någon skillnad. Jag som var så stolt :(. Skyller på att han är man :D.
Idag var min näst sista arbetsdag på mitt vikariat. Hon skulle försöka komma tillbaka nästa vecka. Men man vet aldrig vad som händer. Nu snart ska vi åka iväg till Kans och Cathrine och hälsa på. Jag ska beställa vinterjackan senare tror jag. Ska testa Cathrines först, hon har beställt från samma sida som mig, så ska testa hennes storlek för att se vilken jag ska ha. Täckbyxorna ska jag i alla fall ha. Tror jag :P. Så ska nog klicka hem dem snart.

Imorrn blir det först läkaren, sen jobb, sen skriva invägningskort till wasacupen, plocka i ordning till wasacupen. Sen är helgen full med att titta på brottartävling och städa toaletter :D. hehe.

Längtar som fan tills på lördag, då kommer Fia hit :D. Hon ska tävla i helgen (om hon får någon match vill säga). På lördag blir det grillfest här hemma och sen vet man aldrig vad som händer. Eller jo, säger bara två saker, grädda och noblesse :D. haha.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

grädde och noblesse så jäkla lovely ! längtar ;D

fast vanligt godis, och typ oboygrädde lockar det med haha ;D och såklart att träffa dej haha :)

2011-04-01 | 10:36:17
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback