Äntligen :D

Äntligen är det tisdagen den 15:e mars, kan det bli bättre? Det betyder att DHW börjar idag :P. gud vad jag har längtat. Fattas bara sällskap :(.
Har nyss kommit hem från jobbet, tänkte ta tag i lite städning innan jag ska på gymmet med Cathrine. Ska bli skönt att åka dit och gymma lite, var ett tag sedan och jag börjar känna mig lat. Inte bra!.
Funderar på vad som ska ätas till middag, har två matlådor, en med lax och en med kött, men är även sugen på pannkaka, korv och köttbullar xD. haha. Är sugen på allt just nu. Och godis, men det ska jag låta bli. Men tror det blir matlådan med kött.
Annars så har jag inget spec som ska göras. Vill shoppa, gå promenad och en massa mera, men har inget sällskap så det får vara.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback