Midsommarafton

Så var det midsommarafton då. Jag har inte gjort något idag förutom att titta på film och mysa med Jocke. Blev inte så mycket mera för att jag började jobba klockan fyra. Så har jobbet mellan fyra och nio. Har vart hemma ett tag nu. Väntar på Jocke, han har vart i Buder och firat midsommar med sin far och en av hans systrar. Var säkert fler släktingar där. Jag vet inte. När han kommer ska vi se klart en film innan jag ska sova. Börjar jobba lvart i sju imorrn bitti igen. Surt att jobba midsommar, men blir ju OB. Bra lön i juli med andra ord :D. När jag slutat fyra imorrn så är jag faktiskt ledig i 24 timmar. Så då kan vi ut och kika lite om vi vill. Får se.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback