Hoppfull

Bra början på semestern, vakna halv sju :P. Men tvingade mig själv att ligga kvar till halv nio innan det blev duschen och gå med Solo. Nu sitter jag påklädd och färdig och väntar på att klockan ska gå. Klockan ett har vi tiden på banken för att se om vi ska åka och köpa bil :D. Hittade en i Vansbro som vi blev sugna på, tyvärr inte svart, men mörkgrå. Var riktigt snygg faktiskt :). Så får se.

Hittade en massa bilder på min shopping den senaste tiden som ni inte fått se. Enjoy!


Klänning från Halens

Bikini från Halens

Linne från HM

Koftor från HM

Väska från HM

Hatt från HM

Sandaler från Skopunkten

Jumpsuit från HM, min outfit idag :)

Hoppas verkligen vi köper bil idag, vi lär ju gå ner på Mora eller ta bussen i vilket fall som helst. Vår nuvarande bil tyckte det var roligt att avgassystemet gick av helt igår. Låter som en jävla traktor, aldrig i livet att jag kör den. haha.

Annars så tar Cathrine studenten idag, ska till henne ikväll och gratta. Nu ska jag ut i solen och njuta av min semester, gud vad skönt det är att säga och skriva det. Semester :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback