Helgen slut

Nu är helgen slut. Eller jag har väl inte haft någon riktig helg. Har ju jobbat och börjar jobba kvart över fyra idag igen. Sen jobbar jag även imorrn innan jag är ledig en dag. Men har räknat ut att jag bara har åtta arbetsdagar kvar tills jag får semester i elva dagar :D. Jag längtar.
Då blir det Göteborg i någon dag, sen blir vi hemmavid och bara är. Förhoppningsvis med strålande väder och massa sol, bad och Leksands sommarland. :).
Trodde det skulle bli sol idag, såg så ut imorse när jag vaknade, men nu har molnen och blåsten kommit :(. Jag som ville sola innan jobbet. Men skulle nog bli fint i veckan som det såg ut och jobbar bara tre dagar denna vecka :).

Igår efter jag slutat så lagade jag och älskling mat, var mysigt att bara vara vi två och äta och prata. Sedan ville Jocke ut och kika lite, så for till Orsa och hälsade på Kans och Cathrine och alla som var där. Var där en stund och for sedan vidare till pappa. Hillevie följde med dit en vända också, så spelade spel och pratade. Var tänkt vi skulle tillbaka till Kans och dom sedan, men blev att vi for till Mora och hälsade på Alvärn och hans familj istället. När vi sedan for hem var jag trött så sängen kallade på en gång.

Har även börjar med hormoner idag, trodde jag skulle spy när nässprayen gick från näsan och jag fick smaken i munne. Fy fan säger jag bara. Men men, bara stå ut i några veckor till. Ser ju inte direkt framemot sprutorna heller, men vad gör man inte.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback