Dags för mys :)

Det blev en skitkväll igår och jag önskar vi hade stannat hemma och sett på film och tränat istället. Men men, kan tyvärr inte vrida tillbaka tiden. Tycker bara det var en fruktansvärd kväll och den sög fullt ut. Så beter man sig inte, varken igår eller någonsin. Gör mig så fruktansvärt förbannad och irriterad!. Men färdigpratat om det. (Jag och Jennifer bråkade i alla fall inte :D ). haha.

Sov ända till kvart över elva idag, flög upp ur sängen och hade ångest för klockan var så mycket :P. Tvingade upp Jocke också, så la vi oss i soffan och pratade lite och myste på. Jag hoppade in i duschen och han for och handlade onyttigt gott :D. Har hunnit med att fixa så det är fint här hemma. Nu har vi skålar med chips och läsk på bordet, persiennerna är nerdragna och vi ska mysa i soffan med film i stort sett hela dagen. Och laga god kycklinggryta :D. Ska bli bara vi två och telefonerna kommer delvis vara avstängda :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback