Bara en vecka kvar :(

Nu har det helt plötsligt gått 4 dagar på min semester och är bara sju dagar kvar. Jag vill vara ledig tre veckor till :P. haha.
Fick lov att ställa klockan idag, tjugo över nio imorse lämnade vi Solo (hunden) och Fisan (katten) hos veterinären för att kastrera dom båda. När vi lämnat in dom så for vi hemåt och städade och åt frukost.
Bestämde oss för att åka ner på polisstationen och fixa pass, så det får vi hämta om en vecka ca. Snacka om att jag längtar tills augusti då vi ska till Turkiet.
Gick i lite affärer och skulle leta efter tröjor till Jocke. Hittade tyvärr inga, men en mjukisdress, två linnen och ett par skor till mig :P. Fikade på kaffestugan med, var mysigt.
När vi var färdiga så for jag och Cathrine (hon var med) till veterinären och hämtade djuren. Jocke for hem och följde med Björne till Rättik.
Solo var ganska pigg och är det fortfarande. Fisan går som hon supit i en vecka och är fortfarande dyngrak. Hon har även kräkts lite. Fick även reda på att Fisan hade öronskabb, så har fixat det på alla katterna. Och har även avmaskat alla utom Fisan. Ska göra det imorrn när hon är piggare.

Nu är man 5000 fattigare, det kostade på hos veterinären plus medicin. Plus att vi betalade passen.  Så usch, nu är skattepengarna borta :P. Men har ju även lagt undan lite och fick ju mycket shopping också :D.

Nu ska vi äta jordgubbar och se en film :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback