3 arbetsdagar kvar

Så var det måndag idag, nationaldagen, varför vi nu ens har en sådan? Då allt svenska håller på att sakta men säkert försvinna.

Sov vidare efter Jocke åkt och jobbat, tyvärr är det inte röd dag i Norge. Städade när jag kom upp så det är fint. Bäddat sängen, diskat, vikt tvätt och tvättar just nu en maskin så nu är tvättkorgen tom igen. Skönt.
Snart kommer Emma och Fredrik med Solo, han har ju vart i Bynn hela helgen och de ska hem till Borlänge idag så då kunde de ta med Solo hit. Perfekt.
När han kommit hem så ska vi fara till Håkan och lämna tillbaka lite saker vi lånade för att kunna fixa badrummet. Ska även lämna min timrapport och handla mjölk. Sen har jag hela dagen på mig att göra absolut ingenting, antingen blir det en långpromenad idag, eller så blir det en springtur. Får se vilket.

Ska jobba på fritids tis, ons och tors denna vecka. Sen ska jag vara ledig i en och en halv vecka innan mitt sommarschema börjar. Alla år har jag tagit på mig jobb fast jag sagt att jag ska vara ledig. Men inte denna gången, jag ska ha semester nu och sen vecka 28 tillsammans med Jocke. Så den här gången ska jag verkligen vara ledig också. Därför tackade jag nej till jobb idag utan ångesten som brukar komma.

Det finns inte så mycket mera att skriva nu. Hoppas solen börjar värma så jag kan sola lite idag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback