20:04

Efter jobbet idag så hade jag velat åka hem och sola lite. Men nej, solen bestämde sig för att gå i moln och börja blåsa. Så hämtade Solo, for och handlade lite. När jag kom hem så åt jag lite mellanmål och plockade en massa. Startade diskmaskinen, starta tvättmaskin, ta reda på sopor och kattskit. Satte mig även vid datorn och gjorde en träningsdagbok och ett peppblad som jag satte upp på kylskåpet. Bytte sedan om och tog Solo med mig ut och gick. Vi gick i en och en halvtimme sammanlagt. Riktigt skönt och lagom svettig när jag kom hem. Var bara att äta middag då och duscha.
Nu sitter jag framför teven och har gjort iordning vattenmelon, jordgubbar och vindruvor. Min kvällsfika ikväll. Ska verkligen försöka dra ner på allt vad godis och skräpmat heter. Kommer inte sluta helt, för det kan jag inte. Men dra ner kan jag.

Imorrn är jag ledig, skönt :D. Hoppas på sol och 30+ :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback