12:02

Mår skit idag rent ut sagt. Ont i huvudet, svettas och har ont i magen.
Ensam hemma på det gör inte saken bättre. Vaknade vid åtta, tog nässprayen, ville spy när jag känner smaken i munnen.
Somnade om och vaknade igen vid halv elva av sms från mamma. Ska ner på Mora och fika på kaffestugan snart.
Har tusen saker som behövs göras här hemma, men har ingen ork eller lust till det.
Katterna hade just ner ännu en blomkruka i golvet, bara köpa nytt. Ingen dammsugare hemma denna vecka heller, Jocke tog den med sig till Norge. Så fick sopa upp allting, men det funkar ju inte vidare bra. Får stå ut med att leva i en svinstia just nu.
Vet inte vad jag ska göra idag, sola när jag kommer hem från Mora i alla fall, ska även gå en långpromenad som igår. Skönt med mobilen hemma då. Inte behöva bry mig om något under en timmes tid.


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback