Snart slut :(

Snart är semestern slut :(. Jocke börjar jobba på måndag, jag på tisdag. Men bara fyra veckor kvar då, sen är det slut på sommarjobbet vilket innebär slutet för mig inom vården. Jag har kommit fram till att jag vill inte jobba inom vården, det är skola/fritids jag trivs bäst i. Så blir att jobba inom det i höst istället.

Det regnar ute idag, så får se vad vi ska göra. Hade behövt rensa alla mina receptpapper, har hur mycket som helst som ligger löst. Men har nu tre böcker som det ska skrivas in i och donas i. Ska nog göra det i eftermiddag. Men först ska vi till Bynn och hämta hem Solo. Kanske ska baka lite bröd idag med. Får se vad som hinns med.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback