Ge mig bensin någon?

Usch vad tråkigt jag har. Har varit hos mamma till typ fyra innan jag kom mig för att åka hem.
På vägen hem köpte jag jordgubbar som ska avnjutas lite senare.
Just nu vet jag inte vad jag ska göra.
Ingen som läser min blogg som kan tänka sig att tanka min bil så jag kan åka till min man i Norge för en natt?. Alla pengarna gick åt till teven, var liksom inte ett planerat köp. Men ett bra köp :D. Får ju lön på onsdag i alla fall :). Men hade så gärna velat åka till Jocke i Norge inatt.
Har fått ett sånt där ensamryck igen. Känner mig ensam igen, har ju haft Jocke hemma i en och en halv vecka nu.
Längtar redan tills nästa gång vi är lediga tillsammans.

Falun ringde idag, inte långt kvar tills det händer något nu snart.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

håller tummar och allt som går att hålla för er, ni är bäst <3

2011-07-19 | 16:58:15
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback