Deprimerad

Har inte orkat skriva något om helgen, har inte haft varken tiden eller lusten.
Är ledig idag och likaså imorrn. Har vart till mamma och bakat med henne idag. Kommer inte ihåg var de hette, men var muffinsbotten, mjuk maräng på det och så vart de doppad i choklad. Var väldigt gott, men mättande.
Har nyss kommit hem och vet nu inte vad jag ska göra.
Är ledig imorrn med, tror det blir en hemmamysdag då.Har inte lust till något just nu faktiskt. Nervös för nästa vecka, har printat i mig att det inte kommer funka och tårarna kommer för minsta lilla.
Igår jobbade jag med migrän hela dagen, grinade på jobbet på morgonen för jag var så slut. Blir både fysiskt och psykiskt sltu av det här. Ibland vill jag bara skita i jobbet. Men då skulle det bara bli skitsnack. Fick förfrågan idag om jag ville ha mitt sommarvikariat förlängt med två veckor, men tackade nej då jag inte vet hur detta kommer sluta.

Vi pratar om flytt hit och dit, fördelar och nackdelar, om vi ska eller inte. Jag har min familj och släkt här. Jocke har halva här och halva i Falun/Borlänge. Jag vill komma härifrån, men samtidigt stanna. Tur vi inte ska bestämma det idag. Vi får helt enkelt se hur det blir.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback