Söndag

Vaknade först efter nio idag, men håller på att mörda Jocke när han ligger bredavid mig, han har fått något ryck att ta täcker hela natten och ger jag honom ett eget täcke så  tar han ändå mitt, till slut fräste jag åt honom och då slutade han. Får se om han får sova på soffan inatt :P. haha.
Annars så har vi ätit frukost och sen ringde Jennifer och frågade om vi ville följa med till Nusnäs och släppa hundarna på sjön, så jag, Jocke och Emma for dit. Var roligt att springa runt där och bli som ett barn igen :D.
Nu har vi kommit hem och tittar på lite tv. Händer nog inte så mycket mera idag, ska och träna ikväll. 6:e dagen den här veckan. Är riktigt stolt över mig :D.


Emma som klappar Solo, han hade fullt sjå med att försöka springa i den djupa snön :D

Kalle, Bamse och Solo får godis av Busk,
därför de står samlade :P

Min bebis :)

Och ett sista på min bebis :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback