Shopping :D

Idag har det jobbats :D. Har även fått jobb imorrn och på torsdag, det flyter på nu :). Riktigt skönt.
Efter jobbet idag så for jag och älsklingen ner på Mora och fikade med Jennifer. Sen gick vi in på Stil och kollade om mina byxor hade kommit in. Och det hade de precis gjort :P. Så nu har jag shoppat ett par till jeans. Handlade även lite mera. Ska visa förra veckans shopping och dagens shopping.
När vi vart ner på Mora så for vi hem, väl hemma så ställde sig älsklingen och diskade, jag vek tvätt och hängde tvätt. Skönt att ha det gjort.
Sen fick jag sms om att jag hade paket att hämta ut :P. Så for och hämtade det, var även in på dollarstore och handlade lite saker.
När vi kom hem så åt vi mat. Fick sedan något ryck att börja rensa bland mina jeans, har inte så många, men slängde tre stycken. Rensade även bland mina underkläder, slängde två påsar :P. haha, hade underkläder kvar sen högstadiet. Måste ta tag i resten av garderoben, är inte roligt att ha saker som är för små eller som jag aldrig använder.
Bara jag skrivit klart det här inlägget så ska jag lägga mig i badet och göra mig fräsch :D. Det blev ingen träning idag, men får träna resten av veckan istället :).


3 par jeans har jag nu handlat, ett par beiga och ett par jeansfärgade höga. skitsnygga på :D
Och ett par röda låga stuprör, också jättesnygga på.

Såhär blir korten med mobilkamera :(.
Det är i alla fall ett brottarlinne och en långärmad tröja.

Ansiktsmasker, deo, schampoo, balsma, duschtvål, bodyscrub till ansikte och kropp.

Underkläder :D
Slängde så många så bra med lite nytt :P

I paketet jag hämtade var det de 3 första shopaholicsböckerna.
Så nu har jag lite att läsa i badet :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback