Nyårsdagen/Söndag/Måndag

Nyårsdagen vaknade vi framåt tio. Och fy fan vad bakis jag var rent ut sagt. Inget bra sätt att börja det nya året på, så har bestämt mig för ett nyktert 2011. Det är inte värt att vakna bakis och förstöra en hel dag.
Annars blev det lugnt hela dagen, vi var iväg och åkte icekart. Mycket roligare än gocart. Jag var enda tjejen som ville åka, men glad att jag åkte. Var skitroligt.
Vid fyratiden for jag och Jocke hem och lät de andra festa vidare. Vi var hemma vid halv åtta, då blev det pizza och mys resten av kvällen.
Skälet till att vi for hem var för att jag skulle jobba på söndagen.

Söndagen blev det att packa upp och börja tvätta, tror aldrig jag haft så mycket tvätt förut. Jag jobbade mellan 14:15 till 21:15. Skönt att jobba lite, var storhelg desstuom, så mycket pengar :D.

Idag har vi gjort ett ryck faktiskt. Var till Orsa och fick veta min nya lön, var riktigt fin höjning, tackar jag inte nej till. Tur man utbildade sig :D. Lämnade även timrapport i Mora. Var ner på Mora och fixade lite ärenden, köpte en ny almanacka, för när jag skulle skriva in när jag jobbade så märkte jag att året var slut i min gamla :D. haha.
Har även vikt typ 3 kg tvätt, men nu är tvättkorgen tom och lite som ska torka bara. Så skönt.
Nu sitter vi i soffan och myser, ska snart laga mat. Pannkakor står på schemat idag :D.


Nu börjar det nya året, förhoppningsvis ett bra år för alla.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback