Ny design :D

Klicka på uppdatera så får ni se min nya fina design :D. Emma kan det där hon, så hon hjälpte mig och visade mig igår och så gjorde hon färdigt den idag. Nu har jag lärt mig lite så jag kanske kan försöka mig på det själv någon gång :P. Ska be Jocke ladda hem photoshop åt mig bara. Visst blev den snygg? Gå till henne och kika in vet jag :D. Här är den: Emma.
Nu ska vi snart ner på Mora och kika en vända. Har ju fortfarande inte handlat upp mitt presentkort jag fick av varken mamma eller Jocke :D.
Annars idag så ska vi spela pingis, äta mat och softa :D. Blir en lugn men rolig helg :).


Jag kommer vinna som alltid ^^

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

tummen upp för ny design,

borde ta tag i det där någon gång jag med,men jag tycker det är så krångligt :P

2011-01-15 | 13:07:15
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback