Allmänt trött

Imorse när jag skulle gå upp så kom jag knappt upp :S. Jag gick ändå och lade mig itid igår kväll. Vet inte vad det är med mig. Jobbade mellan åtta och halv två idag. Direkt hem efter det och la mig i soffan.
Jag lyckades somna i soffan! Kommer inte ihåg när jag somnade mitt på dagen sist. Så trött är jag. Jocke väckte mig strax efter fyra för jag skulle iväg och träna hockeykillarna, men det kom ingen! Då vart jag fan piss, jag ska inte behöva åka till brottningen och sen kommer ingen!. Men de får betala i alla fall. Var bara att sitta där en timme tills jag skulle träna småbarnen. Tränade själv efteråt, var skönt. Men blir inga riktiga pass tycker jag, då tränaren sätter mig att träna de nya killarna hela tiden. Det är inget roligt. Tror jag fick matcha i sammanlagt två-tre minuter. Jag vill ju brottas mer. Men men. Nu blir det sängen så jag kommer upp imorrn, börjar jobba sju.




Jag och Fia tränade i Mora förra året.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

borde vi göra om snart tycker jag :)

2011-02-01 | 06:11:59
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback